Generhvervelse af kørekort

Har du fået frakendt dit kørekort, og ønsker du at generhverve det?

Så står EVAS KØRESKOLE V/EVA KIRKEGAARD klar til at hjælpe dig.

Jeg tilbyder:

• Generhvervelse af kørekort
  • Mange års erfaring
  • Professionel undervisning til dig, der har mistet kørekortet.

Hvad indebærer en generhvervelse af kørekortet og hvad koster det?

Både ved en betinget og en ubetinget frakendelse, kræves der ingen undervisning hos en kørelærer. Dog hvis det drejer sig om kørsel i påvirket eller svækket tilstand, kræves deltagelse på et ANT kursus. Tilmelding hos regionsyddanmark.dk Ellers kræves det kun, at du kan bestå både teori- og køreprøven og at du stiller med en skolevogn til køreprøven.

Ved et kørselsforbud kræves min. 8 teorilektioner og 8 kørelektioner. Derefter en teori- og køreprøve.

Ved kørselsforbud og ubetinget frakendelse, tilrådes at få afleveret en ”ansøgning om kørekort” (P23) meget tidligt, da det snildt tager fire-fem måneder hos Færdselsstyrelsen at få godkendelsen. Kontakt køreskolen vedr. hjælp til dette.

Men da langt de fleste ønsker undervisning, har jeg forskellige løsninger. *) er krav.

• Kørselsforbud:
    Ubegrænset teori – 8 kørelektioner – leje af skolevognen til én køreprøve. Pris kr. 6.000,- *)
  • Betinget/ubetinget frakendelse:
    Ubegrænset teori – tre kørelektioner – leje af skolevognen til køreprøve. Pris kr. 3.500,-
  • Kørelektioner stykvis. Pris kr. 550,-
  • Teorilektioner stykvis i teorilokalet. Pris kr. 200 pr. aften.
  • Leje af skolevognen til køreprøve pr. stk. Pris kr. 650,- *)
  • Adgang til online teoriundervisning for generhververe. Pris for to måneder kr. 350,- Pris for fire måneder kr. 600,-
  • Prøvegebyr kr. 890,- *)
  • Frakendelse ved kørsel i påvirket eller svækket tilstand. ANTkursus kr. 3.200,- *)

Kontakt mig for flere informationer

Hvis du har yderligere spørgsmål, eller vil du tilmelde dig, er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Ring til telefon 40 74 79 50 eller skriv en e-mail til evas-koreskole@mail.dk.